Respectarea cerințelor GDPR este esențială pentru protejarea datelor cu caracter personal ale clienților și pentru menținerea încrederii în serviciile oferite de firmele de contabilitate. În activitatea zilnică, pot fi colectate și prelucrate date precum nume, prenume, adrese de e-mail, numere de telefon sau date de identificare ale persoanelor fizice — toate supuse reglementărilor privind protecția datelor.
Acest pachet de documente a fost conceput special pentru firmele de contabilitate, oferind toate documentele necesare pentru o conformare rapidă, clară și completă la cerințele Regulamentului General privind Protecția Datelor (GDPR).
Pentru ce sunt utile documentele?
Pachetele StartGDPR sunt utile pentru a te asigura că firma ta de contabilitate respectă toate cerințele legale privind protecția datelor personale. De asemenea, te asiguri că ești protejat juridic în relația cu clienții tăi.
Cu ajutorul lor:
- eviți amenzile GDPR;
- câștigi încrederea clienților;
- îți protejezi afacerea de reclamații sau conflicte.
De ce să folosești StartGDPR?
- Documente sunt concepute de avocați specializați în GDPR;
- Costuri fixe și transparente - plătești o singură dată pentru acces nelimitat și oricând la documente;
- Proces rapid, ușor și online - obții toate documentele, direct completate, totul online.
Cum funcționează?
- Alegi pachetul potrivit pentru afacerea ta;
- Răspunzi la câteva întrebări simple despre firma ta de contabilitate;
- Primești documentele personalizate.
Întregul proces durează doar câteva minute și este complet online. Iar dacă ai întrebări, suntem permanent la un mesaj / telefon distanță.