Ce trebuie să faci pentru a fi conform cu GDPR-ul
- Daniel Rizea
- April 16, 2021
Alături de obligațiile deja existente pentru afaceri, din 2018 a apărut și necesitatea legală ca acestea să fie aliniate cu reglementările GDPR.
Citește mai multAici puteți găsi resurse referitoare la GDPR și alte lucruri sau practici din zona legală și de business
Alături de obligațiile deja existente pentru afaceri, din 2018 a apărut și necesitatea legală ca acestea să fie aliniate cu reglementările GDPR.
Citește mai multDe la intrarea în vigoare (25 mai 2018) și până în prezent, GDPR a creat multe dificultăți pentru companii, iar odată cu aceste dificultăți au apărut și miturile despre GDPR.
Într-o lume în care mesajele de marketing reprezintă motorul principal al multor afaceri, sau, dacă nu principal, contribuie într-o mare măsură la creșterea numărului de clienți și, implicit, la creșterea afacerii, condițiile impuse de GDPR și legislația conexă (i.
Sunt obligat să numesc un DPO? Răspunsul pe scurt: cel mai probabil, nu.
GDPR reglementează toate prelucrările de date cu caracter personal. Așadar, dacă prin intermediul website-ului tău prelucrezi date cu caracter personal, chiar dacă la prima vedere nu ar părea așa, trebuie să respecți GDPR-ul.
Pe lângă riscurile juridice, GDPR-ul a devenit un element bun de branding pentru firmele care știu să se promoveze bine și vor să iasă în evidență față de competiție.
Ești antreprenor, ai o idee de afaceri și vrei să aduci un nou produs sau serviciu pe piață însă vrei șă îți ocupi marea parte a timpului aducând valoare și nu bătându-ți capul cu lucruri administrative.